Close
Close
 

        Nejčastější dotazy

        Zvolte si kategorii


         Sazby

        Musím složit kauci?

        Ano, naše zařízení mají značnou hodnotu. Musíte proto zaplatit kauci. Výška kauce se odvíjí od pronajatého zařízení a najdete ji v našem katalogu pronájmu nebo na naší internetové stránce.

        Kdy dostanu zpět zaplacenou kauci?

        Kauci dostanete zpět jakmile vrátíte zařízení v dobrém stavu. Je-li zařízení poškozeno, znečištěno, nebo není-li kompletní, můžeme si zaúčtovat náklady. Tyto budou pak odečteny ze zaplacené kauce.

        Je možný pronájem pouze na část dne?

        Ano, máme sazbu na čtyři hodiny. Myslí se tím čas pronájmu maximálně čtyři hodiny. Pokud si zařízení pronajímáte na dobu delší, než čtyři hodiny, ale kratší, než jeden den, platí denní sazba.

        Na jak dlouhou dobu se vztahuje denní sazba?

        Jeden den pronájmu trvá maximálně 24 hodin.

        Kdy platí víkendová sazba?

        Pokud se v půjčovně mluví o víkendové sazbě, myslí se tím období od pátku 12:00 do pondělí 12:00.

        Můžu si zařízení půjčit na delší dobu, než bylo domluveno?

        Pokud během práce zjistíte, že zařízení potřebujete na delší dobu, můžete dobu vypůjčení telefonicky prodloužit o jeden týden (není-li přístroj již rezervován). Delší prodloužení je nutné vyřídit přímo v půjčovně.

        Jaká sazba se vztahuje na svátky?

        Svátky se považují za dny pronájmu. Vztahují se na ně speciální sazby.


        Podmínky a postupy

        Můžu se pojistit pro případ poškození půjčeného zařízení?

        Ano, uzavřením pojištění proti způsobené škodě. Za příplatek pouhých 10 % z ceny pronájmu je pak veškerá škoda na pronajatém zařízení z větší části krytá. Na škody způsobené požárem a krádeže se pojištění proti způsobené škodě nevztahuje.

        Můžu se pojistit proti požáru a krádeži?

        Ne, pojištění proti požáru a/nebo krádeži není možné.

        Co mám dělat v případě poruchy, krádeže nebo ztráty?

        V případě poruchy, krádeže nebo ztráty ohlaste prosím tuto skutečnost přímo na pobočce, kde je stroj pronajat.

        Kde najdu podmínky pronájmu?

        Naše podmínky pronájmu najdete zde.

        Potřebuji pro pronájem doklad totožnosti?

        Ano, musíte se prokázat platným dokladem totožnosti.

        Mohu odevzdat vypůjčené zařízení v jiné půjčovně než v které jsem si je pronajal?

        Ne, zařízení musíte vrátit tam, kde jste si jej pronajal.

        Musí být pronajaté zařízení vráceno čisté?

        Zařízení, které si pronajímáte, jsou čistá a v dobrém provozním stavu. Nejsou-li zařízení vrácena ve stejném stavu, účtují se náklady na čištění a/nebo opravu.


        Jiné dotazy

        Jak se dozvím, je-li moje zařízení k dispozici?

        Ve všech půjčovnách nejsou dostupná všechna zařízení. Informujte se v půjčovně na dostupnost požadovaného zařízení.

        Můžu si zařízení rezervovat?

        To závisí na půjčovně, kde si zařízení chcete rezervovat. V této záležitosti se obraťte na půjčovnu, kde si chcete zařízení půjčit.

        Jak se dostanu k návodu k obsluze půjčeného zařízení?

        Digitální verzi návodu najdete na těchto internetových stránkách. U každého zařízení je odkaz na návod k obsluze. U zařízení označených symbolem YouTube jsou k dispozici také instruktážní videa. Na svůj telefon můžete také naskenovat QR-kód z katalogu pronájmu. Automaticky se tak dostanete k požadovanému návodu.

        Kde najdu otevírací dobu a kontaktní údaje půjčovny?

        Pomocí této stránky najdete všechny informace o našich půjčovnách, také kontaktní údaje a otevírací dobu.

        Jak se dostanu k správnému příslušenství?

        Zaměstnanci vaší půjčovny vás informují o správném příslušenství, které patří k pronajatému zařízení. Spotřební zboží a potřebné příslušenství ke strojům nabízí/prodávají půjčovny.

        Jak mám zažádat o katalog pronájmu?

        Máte-li zájem o náš aktuální katalog, klikněte sem. Můžete se na něj také podívat online a případně jej objednat.

        Jak si můžu objednat zařízení, které není v katalogu pronájmu?

        V tom případě navštivte stránku www.boels.nl, nebo se telefonicky spojte s nejbližší pobočkou společnosti Boels na telefonním čísle 0900-0551 (€0,15/min).